עו"ד מסחרי ועסקי שי סופר

המשרד נוסד על ידי עו"ד שי סופר אשר במשך שנים צבר מוניטין רב כעורך דין בעל כישורים בתחום המסחרי והעסקי ומעניק כיום ייעוץ וליווי משפטי לחברות ישראליות בפעילותן המקומית והגלובאלית.

למשרד מיומנות בעריכת הסכמים מסחריים בהיקפים גדולים, מו"מ עם ספקים, שותפים, רשויות ומייצגים בארץ ובחו"ל וניסיון רב בטיפול בהקמת מפעלים, סוגיות קניין, ייבוא, אישורי ספק ומכרזים, הסכמים מסחריים ועוד.

לעו"ד שי סופר ניסיון וותק של למעלה מ-25 שנה בתחום המשפט המסחרי.

כנסו לגלות כיצד אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם

ייעוץ במשפט מסחרי

משרדנו עוסק בתחום המשפט המסחרי והמסחרי הבינלאומי בכל תחומי התעשייה, הכלכלה והמסחר ועל כן יעניק לך ייעוץ וליווי עסקי ומשפטי החל מהשלב הרעיוני, דרך ההקמה בפועל של ההתאגדות וכלה בפעילותו השוטפת של עסקך.
לפרטים נוספים

ייעוץ במשפט עסקי

ייחודו של משרד עו”ד שי סופר, הוא העובדה שהפתרונות הניתנים ללקוח הם בראיה רב-תחומית וגלובאלית, תוך הבנה עמוקה של עסקי הלקוחות ומטרותיהם.


לפרטים נוספים

משפט מסחרי בינלאומי

אנו מתיחסים למציאות העסקית של התאגיד ומכוונים לפתרונות עסקיים ומסחריים אופטימאליים. למשרדנו נסיון רב בעריכת הסכמים מסחריים לסוגיהם כגון: הסכמי סודיות ואי תחרות (NDA) (NCA), הסכמי שיתוף פעולה (MOU) ועוד.
לפרטים נוספים

סיוע משפטי לישראלים עצורים בחו”ל

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים ובעיקר צעירים יוצאים את גבולות הארץ למטרת טיול או עבודה, לפרקי זמן ארוכים. לא פעם בעקבות הצעות מפתות לעשיית “כסף קל ומהיר” מתפתים צעירים אלו לעשות פעולות שאינן עולות בקנה אחד עם דרישות החוק במדינות בהן הם שוהים.
לפרטים נוספים

מגיע לך הרבה מעבר לייעוץ משפטי כללי

עו״ד עסקי ומסחרי מוביל בתחומו

ניסיון של מעל 18 שנה בתחום המשפט המסחרי

ראייה מערכתית כוללת, לצד ירידה לפרטי פרטים

סיוע לעסקים הן בזירה הישראלית והן בזירה הבינ-לאומית

מתקשרים, מתייעצים ומתחילים לייצר רווחים 

  לייעוץ משפטי השאירו פרטים